Toimitus

Varastossa olevien tuotteidemme toimitusaika on 1-5 työpäivää. Pyrimme toimittamaan tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. Mikäli jostakin syystä tuotteen toimitusaika viivästyy yli 7 työpäivään niin olemme asiakkaaseen yhteydessä mahdollisimman nopeasti.

Tuotteen ollessa tilassa ”tilattavissa”, pyrimme toimittamaan tuotteet 7-14 arkipäivän kuluessa. Mikäli tuotteen toimitukseen tulee viivästyksiä, olemme asiakkaaseen yhteydessä mahdollisimman nopeasti.

Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy puutarhakoneesta riippumattomista seikoista, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Mikäli asiakas huomaa puutarhakoneen lähettäneen väärän tuotteen asiakkaalle, tulee hänen olla mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluun.

Toimitustavat verkkokaupan tuotteille

  • POSTINOUTO, nouto postin toimipisteestä ILMAINEN
    Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Paketit toimitetaan lähimpään postin toimipisteeseen tai paketti automaattiin. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta. Huom! Pienet tuotteet saatetaan lähettää kirjepostina.
  • POSTIKOTIIN, Postin kotiinkuljetus, hinta 7,90€
    Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin, kun lähetämme paketin. Huom! Pienet tuotteet saatetaan lähettää kirjepostina.
  • MATKAHUOLTONOUTO, Nouto matkahuollon toimipisteestä ILMAINEN
    Paketti kuljetetaan pääsääntöisesti 1 arkivuorokauden kuluessa. Paketit toimitetaan lähimpään matkahuollon toimipisteeseen, mukaan lukien kaupat yms. Kuljetusaika voi olla pidempi silloin, kun kuljetusreitti edellyttää bussinvaihtoa. Huom! Pienet tuotteet saatetaan lähettää kirjepostina.
  • MATKAHUOLTOKOTIIN, Matkahuollon kotiinkuljetus, 7,90€
    Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä. Huom! Pienet tuotteet saatetaan lähettää kirjepostina.
  • Rahtipalvelu
    Suuremmat tuotteet (sellaiset joita ei edellä olevilla toimitustavoilla voi tilata), toimitetaan omalla kuljetuskalustolla tai erikoisrahdilla. Olemme tällaisissa tapauksissa yhteydessä suoraan asiakkaaseen.

Maksutavat verkkokaupassa

Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.

Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector

Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä pakkauksen myyntikelpoinen. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa asiakas, ellei toisin sovita. Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse asiakaspalveluun! Asiakaspalvelussa ohjeistamme tuotteen palautuksen.

Tilauksen voi peruuttaa, mikäli tuote ei ole lähtenyt vielä toimitukseen.

Lunastamatta jääneistä postiennakkolähetyksistä johtuvat edestakaiset rahti- ja muut kulut perimme asiakkaalta jälkikäteen laskulla!

Pakettia säilytetään postissa saapumisviikon lisäksi kaksi täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu meille.

Lunastamattomista paketeista veloitetaan pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta.

Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).
Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

Reklamaatio

Kaikissa reklamointi asioissa tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse 7 vuorokauden sisällä ostopäivästä.

Tuotteiden takuu

Kaikilla uusilla tuotteilla on valmistajan asettamat takuuajat. Takuu ajat vaihtelevat merkkikohtaisesti.

Takuuasioissa tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Edustamillamme merkeillä on laajat jälleenmyyjä verkostot ympäri suomen, joka mahdollistaa nopeamman takuukäsittelyn.

Käytetyissä tuotteissa sovellamme kuluttajasuojaviranomaisten asettamia pykäliä.

Vahingoittunut paketti

Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa (esim. Posti). Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista, mikäli siitä ei ole tehty asianmukaisia ilmoituksia tavaran kuljettajalle suoraan.

Pidätämme oikeuden verkkokaupassa olevien hintojen sekä tietojen muutoksiin. Ilmoitamme mahdollisista muutoksista asiakkaallemme ennen tuotteen lähetystä.

Verkkokaupan tuotteiden hinnat eivät ole sidoksissa myymälämme hintoihin, tästä johtuen osa erikoistarjouksista on voimassa vain verkkokaupassamme.

Yhteystiedot

Puutarhakone.fi
Maisalantie 18
04600 Mäntsälä
asiakaspalvelu@puutarhakone.fi